Dodelijk ongeluk op n286 in Poortvliet

Toegevoegd: 11-04-2008, 15.20 uur
Dodelijk ongeluk op n286 in Poortvliet

POORTVLIET - Bij een aanrijding op de Postweg (N286) in Poortvliet is vrijdagmiddag een 53-jarige man uit de gemeente Tholen om het leven gekomen.

Het ongeluk gebeure rond 15.00 uur. Eén auto lag op zijn kant, een andere auto bleef overeind. Er was sprake van een beknelling. De brandweer van Tholen is opgeroepen om één persoon te bevrijden.

De traumahelikopter uit Rotterdam werd opgeroepen om de twee ambulances ter plekke medisch te ondersteunen. De gewonde werd met onbekend letsel met een ambulance overgebracht naar ziekenhuis De Lievensberg in Bergen op Zoom.

Het verkeer werd tussen de rotonde bij de Paasdijkweg en de kruising met de Kadijk omgeleid. Het ondervond nauwelijks hinder van het ongeluk. Over de oorzaak van het ongeluk is nog niets bekend. De afdeling Verkeers Ongevallen Analyse van de politie heeft een onderzoek gestart naar de aanrijding.

De politie verzoekt getuigen die rond drie uur op de Postweg in Poortvliet iets van het ongeval hebben gezien of die automobilisten hebben gezien die afwijkend rijgedrag vertoonden, zoals gevaarlijk inhalen of met  te hoge snelheid rijden en dergelijke, zich te melden bij een politiebureau of bellen naar nummer 0900-8844.

Mw. L. Steenbakker (15-4-2008 om 10:09)
Lieve familieleden de Vos, Ik heb geen woorden voor deze vreselijke gebeurtenis. Ik hoorde het bericht van de Dovenzorg. Ik wens jullie Gods zegen en kracht toe om het verlies van jullie man en (schoon)vader te kunnen dragen. Ik denk aan jullie. Mw. L. Steenbakker.
Famke (14-4-2008 om 23:11)
Lieve familieleden van het slachtoffer, Vanmiddag hoorde ik dit verschrikkelijke nieuws. Langs deze weg wil ik jullie alvast heel veel sterkte toewensen voor de komende tijd! Ik ben in gedachten bij jullie.
Familielid (14-4-2008 om 13:25)
Bedankt voor de vele fijne en lieve reacties voor het verlies. Ik hoop dat degene die zo hard oordelen er ook wel eens bij stil hebben gestaan dat deze lieve man misschien niet heeft willen inhalen maar bijv een hartstilstand heeft kunnen hebben gehad?Laten wij niet oordelen voor er iets bekend is!
Familielid (14-4-2008 om 07:47)
Ik hoop dat de mensen begrijpen die zo discusseren dat het voor fam. niet van belang is. We hebben ons familielid niet terug!
Ex collega (14-4-2008 om 01:26)
Ik wens ook via deze weg zeer veel sterkte toe aan het achterblijvende gezin de verdere familie en kennisen en ook de collega's en codoleer hen allen met het zeer grote en zware verlies.
Brigitte (13-4-2008 om 13:12)
Ik ben blij dat de mensen uit de andere auto het naar omstandigheden goed maken. Ik hoop dat ze beiden voorspoedig herstellen en deze verschrikkelijke ervaring een plaatsje kunnen geven.