Instructeurs EHBO vieren jubileum

Toegevoegd: 15-04-2008, 09.38 uur
MIDDELBURG - Vier kaderinstructeurs van het rayon Zeeland van de Nederlandse Organisatie Docenten EHBO vieren woensdag feest. De vier zijn al 25 jaar actief als instructeur eerste hulp.

De vier worden op de laatste avond van het seizoen -woensdag- in het zonnetje gezet in het gebouw van het Rode Kruis aan het Klein Vlaanderen in Middelburg. Het gaat om Adrie v.d. Broeke, Mattie v.d. Gruiter, Rinus Hofman en Cees Stroo.

Zij behaalden 25 jaar geleden gelijktijdig hun instructiebevoegdheid. Op dezelfde avond neemt Annie Blok, die inmiddels 31 jaar trouw actief was als kaderinstructeur, afscheid.

De vijf zijn lid van de Nederlandse Organisatie Docenten EHBO. Deze vereniging stelt zich ten doel een bijdrage te leveren aan de bevordering en ontwikkeling van het onderwijs in de eerste hulp bij ongelukken. Bij deze vereniging zijn onder meer instructeurs, reanimatiedocneten en artsdocenten aangesloten.

Erik Mulder (16-4-2008 om 16:59)
Cees ( en natuurlijk ook de anderen) van Harte gefeliciteerd met dit jubileum. Ik hoop nog vaak de herhalingslessen (EHBO / BHV) van je te krijgen. En pas op met de flammenwerper hé ;-)
Janny de K. (16-4-2008 om 14:34)
Mattie, Adrie, Rinus en Cees Gefeliciteerd en ga zo door. Annie het beste en je zult het vast een beetje missen. Groet Janny de K.
Hv'er (15-4-2008 om 23:38)
Chapeau, zie op de dag van vandaag maar eens mensen te vinden die vaak uren vrije tijd besteden aan het opleiden van aanstormende EHBO'ers.
Marinda (15-4-2008 om 21:02)
Hoi Rinus, en de anderen, van harte gefeliciteerd! succes nog met het geven van de cursussen. Groeten, een oudleerling van Rinus Hofman.