Dierenambulance zoekt vrijwilligers

Toegevoegd: 05-05-2008, 13.46 uur
VLISSINGEN - De dierenambulance van de Dierenbescherming afdeling Noord- en Midden-Zeeland is per direct op zoek naar nieuwe vrijwilligers.

Op dit moment heeft de dierenambulance twintig vrijwilligers, maar dit aantal is niet genoeg om de ambulance altijd inzetbaar te houden. Daarom zoekt men nieuwe vrijwilligers, welke onder meer ingezet worden tijdens avond-, nacht- en weekenddiensten.

Om vrijwilliger te worden bij de dierenambulance moet aan een aantal voorwaarden worden voldaan. Zo moet de sollicitant in het bezit zijn van een rijbewijs, affiniteit met dieren hebben, maar ook een zekere nuchterheid in huis hebben.

Voor meer informatie over dit vrijwilligerswerk kunt u op werkdagen tussen 09.00 en 16.00 uur bellen met Michel Kapelle, bureaumanager van de Dierenbescherming: 0118-490572.