Slachtoffer waterongeval overleden

Toegevoegd: 13-05-2008, 13.53 uur
MIDDELBURG - De 65-jarige Vlissinger die gisteren met zijn auto in het water belandde bij de Kinderdijk in Middelburg is overleden. Dat heeft de politie bevestigd.

Het slachtoffer kwam rond 15.50 uur in het water terecht nadat hij vermoedelijk per ongeluk het gaspedaal had ingetrapt in plaats van de rem. Hij werd pas na achttien minuten door een duiker van de brandweer uit zijn auto gehaald.

Nadat hij was gereanimeerd werd hij in kritieke toestand met een ambulance naar het ziekenhuis in Vlissingen gebracht. De man overleed dinsdag in het ziekenhuis aan zijn verwondingen.

Zie ook:
- Persoon met auto te water in Middelburg (12-05-2008)

Bram (13-5-2008 om 17:23)
Bij deze gaat mijn medeleven uit naar de nabestaanden maar zeer zeker ook aan de hulpverleners die met man en macht alles hebben gedaan wat ze konden. Alle lof voor hun werkzaamheden.
John (13-5-2008 om 16:55)
Even onthutst. Iemand stond foto's te maken en vermeld dit dan ook nog in een reactie. Wie heeft geprobeerd hem eruit te halen? Misschien heb ik dit gemist maar hoop dat er iemand ingesprongen is om het op zijn minst te proberen.
Peter (13-5-2008 om 15:42)
Verschrikkelijk om zo aan je einde te moeten komen. Je ziet en voelt de dood op zo'n moment recht op je afkomen en kan er niets aan doen. Mijn oprechte medeleven gaat uit naar de familie van deze man.
Ruben (13-5-2008 om 15:35)
Ik vind het heel erg wat er is gebeurd. Ik stond er om foto's te maken en ik had heel veel medelijden met die man. Namens deze weg heel veel sterkte aan de familie.
Fam a de maillie (13-5-2008 om 14:30)
Wij willen de fam heel veel sterkte wensen.
Lida (13-5-2008 om 14:26)
Wat erg zeg dat die man overleden is, wij liepen net richting het station toen het gebeurde. Bij deze wil ik de familie en vrienden heel veel sterkte wensen met dit grote verlies.