Slachtoffer waterongeval overleden

Toegevoegd: 13-05-2008, 13.53 uur
MIDDELBURG - De 65-jarige Vlissinger die gisteren met zijn auto in het water belandde bij de Kinderdijk in Middelburg is overleden. Dat heeft de politie bevestigd.

Het slachtoffer kwam rond 15.50 uur in het water terecht nadat hij vermoedelijk per ongeluk het gaspedaal had ingetrapt in plaats van de rem. Hij werd pas na achttien minuten door een duiker van de brandweer uit zijn auto gehaald.

Nadat hij was gereanimeerd werd hij in kritieke toestand met een ambulance naar het ziekenhuis in Vlissingen gebracht. De man overleed dinsdag in het ziekenhuis aan zijn verwondingen.

Zie ook:
- Persoon met auto te water in Middelburg (12-05-2008)

Patrick Coomans (14-5-2008 om 10:57)
Ik wil even mijn medeleven betuuigen voor de nabestaanden. En dat er al zoveel mensen stonden met camera's, dat vond ik vreselijk. Ook kinderen... dat kan je niet maken. Ik hoop dat voor jullie de komende dagen rustig verlopen. Veel sterkte toegewenst bij dit groote verlies.
Remco (13-5-2008 om 21:13)
Ik wens de fam heel erg veel sterkte toe na dit verselijke ongeval!
M.W (13-5-2008 om 20:46)
De goede man zei toch ook niet dat hij specifiek daar foto's van aan het maken was. Sterkte voor de familie gewenst...
Lindsey Maljers (13-5-2008 om 20:46)
Nadat ik ambulance, politie en brandweer auto's hoorde, ben ik meteen gaan kijken. wat erg is dit veel sterkte voor de familie!
John (13-5-2008 om 18:17)
"Ruben (13-5-2008 om 15:35 uur): Ik vind het heel erg wat er is gebeurd. Ik stond er om foto's te maken". IK snap überhaupt niet dat men foto's van het ongeval maakt! (behalve de pers). Ik heb me daar zeer aan gestoord. Ik wens de familie zeer veel sterkte toe.
Miranda (13-5-2008 om 18:13)
Wat vreselijk. Heel veel sterkte voor de familie/vrienden. Ik zag het gebeuren en heb direct 112 gebeld en alle hulpdiensten ingeschakeld. Nog geholpen bij een Duitse man die direct het water in sprong om de man eruit te halen. Gehoopt en gebeden dat de man het zou redden.. Wat vreselijk.