Leden Rode Kruis Veere onderscheiden

Toegevoegd: 16-05-2008, 00.07 uur
Leden Rode Kruis Veere onderscheiden
MELISKERKE - Twee vrijwilligers van het Nederlandse Rode Kruis hebben donderdagavond in Meliskerke een koninklijke onderscheiding gekregen.

Kees Davidse en Gré Kodde kregen de onderscheidingen totaal onverwachts. De twee hadden immers beiden gehoord dat ze aanwezig moesten zijn omdat de ander geridderd zou worden. Dat zij zelf ook onderscheiden zouden worden bleek pas toen zij hun families in de zaal ontdekten. Davidse en Kodde vervulden voor het Rode Kruis diverse (bestuurs)functies.

De onderscheidingen werden tijdens de laatste avond van het verenigingsseizoen van de Rode Kruis-afdeling Veere uitgereikt door burgemeester Van der Zwaag van diezelfde gemeente.

Rina Kramer (16-5-2008 om 16:41)
Hoi Kees, van harte gelukgewenst met je onderscheiding. Je hebt het verdiend.
CIZ (16-5-2008 om 11:13)
Hoera, Onze Gre is ridder! Je hebt het dubbel en dwars verdiend!! Gefeliciteerd names je Collega's in Vlissingen.
Gerda (16-5-2008 om 09:58)
Heey Ome Kees, gefeliciteerd, je hebt het dubbel en dwars verdient !!! groetjes Gerda
Eduard (16-5-2008 om 08:27)
Cees je bent een wereld vent!!! Zo heeft het NRK er meer nodig.