'Brand' in school M'burg blijkt examenstunt

Toegevoegd: 16-05-2008, 12.11 uur
Foto 4 van 4

Organisatielid (17-5-2008 om 16:40)
... toiletten wilden we deze keer de school laten zien wat er hoort te gebeuren. De rook en brandweerauto waren dus puur ingezet om het een goede brandoefening te maken, zodat er geen mensen expres achterbleven. En deze stunt was inderdaad al maanden geleden gepland.
Organisatielid (17-5-2008 om 16:39)
Ik zat in de organisatie van deze 'stunt'. Het was de bedoeling hiermee een onaangekondigde brandoefening te houden. Omdat bij normale brandoefeningen niemand goed reageert en iedereen te rustig aan doet en mensen zich zelfs verstoppen op...
Jolanda (17-5-2008 om 16:38)
Waarom maakt iedereen zich altijd zo druk. Het is gewoon een leuke actie en daar verandert Delft echt niks aan,gewoon toeval. De kinderen hebben een hele leuke dag gehad, zonder vandalisme (is toch ook veel waard). Ik wens alle leerlingen veel succes met hun examens.
Jan van Souburg (17-5-2008 om 12:35)
Het staat er toch duidelijk, het is/was een oefening en voor de mensen die hiet zo negatief op reageren bedenk eens als er echt brand was geweest met slachtoffers wat was dan de reactie, waarom hebben ze niet geoefend?
Brandweerman (17-5-2008 om 10:44)
Beetje overdreven reactie hoor! Men moet is niet op alle slakken zout gooien. Aan de andere kant van de wereld worden zonder reden dagelijks vermoord en hier maken wij ons eigen druk over de brandweer wanneer men wel of niet kan oefenen. het zij realistisch, het zij met een oefening! Get a life!
J-L S (16-5-2008 om 23:58)
Slechte stunt...niet gepast . Denk aan de 3 overleden brandweer mannen,en de T.U. Moet altijd zo dom gedaan worden,snap het niet. Grappig ? nee om te brullen,hoe kun je zo stom zijn