Man (19) overleden na waterongeval Goes

Toegevoegd: 24-05-2008, 04.42 uur
Man (19) overleden na waterongeval Goes
WILHELMINADORP - Een 19-jarige man uit Goes is vannacht overleden nadat hij bij Westhavendijk tussen Goes en Wilhelminadorp te water was geraakt.

Het ongeluk gebeurde rond 04.20 uur, vermoedelijk nadat de man achter het stuur een epileptische aanval had gekregen. Een 18-jarige vrouw uit Goes die bij hem in de auto zat kon het voertuig nog voordat deze onder water verdween verlaten. Ze kon de man echter niet meer uit de auto halen.

Politieagenten waren snel ter plekke maar ook zij wisten de man er ondanks enkele duikpogingen niet uit te halen. Na een kleine twintig minuten wisten brandweerduikers de man wel uit de auto te halen. Het slachtoffer is op de kant gehaald en werd daar enige tijd gereanimeerd door de bemanning van twee toegesnelde ambulances. Hij werd vervolgens naar het ziekenhuis gebracht. Daar overleed hij echter korte tijd later.

J0rush -hanglos.nl- (2-6-2008 om 17:55)
Gecondoleerd
W.s. (1-6-2008 om 20:17)
Gecondoleerd..
Lenny (30-5-2008 om 01:46)
Ik heb met hem op school gezeten en vaak aan zijn brommer gesleuteld.....vrienden en fam condoleerd
Leroy (28-5-2008 om 18:34)
Ik wens de familie sterkte toe en gecondoleert met ferdinand. Ik heb met hem op groot stelle gezeten.
Raoul en deborah (27-5-2008 om 09:02)
Gecondoleerd voor alle nabestaande, zo ben jer nog en zo niet meer ... we zullen je missen
Alex (26-5-2008 om 20:23)
Alle nabestaanden gecondoleerd. zat bij fer in de klas en kende hem vanaf de vliedberg tot einde van Groot stelle. Het was altijd lache met je! Sterkte voor fam.