Zeeuwse jeugdbrandweer scoort goed

Toegevoegd: 14-06-2008, 21.27 uur
Foto 7 van 7

Ries (15-6-2008 om 19:44)
Zoals eerder vermeld zijn er nauwelijks kosten aan verbonden. Het is beter als al die hangjongeren die zomaar doelloos rond zwerven.bij de jeugbrandweer wordt ze nog iets nuttigs bijgebracht. En zeurpiet je mag overigens ook wel je echte naam neerzetten hoor staat veel stoerder als "zeurpiet".
Damion (15-6-2008 om 18:29)
Beste zeurpiet als je niet eens bent over dit, bel dan gewoon even op naar gemeente huis hoe je er over denkt! dan zullen hun u haar fijn uitleggen hoe het in ze werk zit. u heeft zeker geen brandweer bij u in de buurt of jeugdbrandweer. hou u reactie voor je !
Jack teekamp (15-6-2008 om 17:34)
Prima resultaat jeugd uit Goes/Borsele nu nog de finale . Succes verder.
Mark (15-6-2008 om 15:56)
Reiskosten zijn minimaal, privévoertuigen worden regelmatig gebruikt. Materiaal is vaak afgekeurd door de vrijwilligers, wordt opgeknapt door de jeugd+leiding.Een beroepsbrandweer zal in Veere meer kosten met zich meebrengen dan deze 7 vrijwilligersposten.Deze jeugd heeft toekomst bij de brandweer.
Zeurpiet (15-6-2008 om 14:32)
Zijn we niet goedkoper uit zonder het bekostigen van deze wedstrijden en uitstapjes? Er worden reiskosten gemaakt en materiaal gebruikt. Als het vak gewoon een goed salaris heeft dan hoef je over instroom je geen zorgen te maken. Tijd voor de politiek om een berekening te maken lijkt me.
Brandweervrouw (15-6-2008 om 10:16)
Ben het volledig met jos eens de jeugdbrandweer is een perfecte basis voor de latere vrijwilligers en evt beroepsbrandweer. de leiding doet dit vrijwillig en met veel plezier . goed gedaan jongens op naar de volgende wedstrijd .