Zeeuwse jeugdbrandweer scoort goed

Toegevoegd: 14-06-2008, 21.27 uur
Foto 7 van 7

Jos (15-6-2008 om 00:03)
Beste zeurpiet, Ik denk dat de jeugdbrandweer een goede kweekvijver is voor de vrijwillige of misschien wel beroepsbrandweer. Jongeren hebben een nuttige en goede vrijetijdsbesteding. Er wordt meer geleerd dan op straat! Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst! Wees zuinig op deze jongeren!
Kjeld Crucq (15-6-2008 om 00:03)
Gefeliciteerd!!! Jeugdbrandweer Vlissingen.
Brandweerman (14-6-2008 om 23:30)
Beste zeurpiet, Ik denk dat je het om moet draaien, omdat deze mensen geheel belangeloos hun vrije tijd hiervoor gebruiken. zonder maar 1 cent te krijgen. Dit alleen maar om de jeugd warm te maken voor de brandweer. zodat er voldoende nieuwe instroom is om mensen in nood te kunnen helpen.
Zeurpiet (14-6-2008 om 23:00)
Ik ben vast een zeurpiet maar kost al dat spelen niet best veel gemeenschapsgeld? Als we van brandweerman/vrouw een goeie baan maken met een goed salaris dan zijn we misschien goedkoper uit dan al dit gedoe? Ik ken de cijfers niet maar heb mn twijfels.
Shirley (14-6-2008 om 22:03)
Hartelijk Gefeliciteerd en zet hem op bij de volgende wedstrijd.
Damion (14-6-2008 om 21:57)
Heren! nogmaals gefeliciteerd! we gaan er weer voor 4okt alles op alles zetten! aspirant damion