Dodelijk ongeval op Stoofweg Nieuwdorp

Toegevoegd: 22-06-2008, 15.09 uur
Door: Manfred Berrevoets
NIEUWDORP - Bij een verkeersongeval in Nieuwdorp is in de nacht van zaterdag op zondag een 23-jarige man uit de gemeente Borsele om het leven gekomen.

Het ongeval vond om tien over drie plaats op de Stoofweg. De man reed over de Stoofweg in de richting van 's-Heerenhoek toen zijn auto door nog onbekende oorzaak over de kop sloeg.

De man zat alleen in de auto en werd door de klap van het ongeval uit de auto geslingerd. Het slachtoffer is ter plaatse aan zijn verwondingen overleden.

De politie Zeeland stelt een onderzoek in naar de toedracht van het tragische ongeval.

R. de Pan (24-6-2008 om 22:10)
Ik las het vandaag in de krant... ik dacht nog: dat is toch niet die R. waarbij ik in de klas heb gezeten, altijd opgewekt, stemming maker... Ik zal je missen, ook al spraken/ zagen we elkaar de laatste jaren niet meer. Sterkte familie en vrienden, Ronald
Ina van boven (24-6-2008 om 19:44)
Woorden schieten te kort,!!!! ik wens jullie heel veel sterkte voor nu en de tijd die komen gaat,ik denk aan jullie.
Rob Van Stappen (24-6-2008 om 13:36)
Toen ik het in de krant las wist ik niet wat ik moest denken. Ik kon het niet geloven. Ben er nog steeds stil van. Zo goed kende we elkaar natuurlijk maar heb altijd met veel Plezier voor je Vader gewerkt. lachten tijdens de kerstborrels heel heel veel Sterkte toegewenst aan de nabestaanden. Rob
Jimmy (24-6-2008 om 12:55)
we zullen je voor altijd missen! rust zacht