Brandweer organiseert brandweerdag

Toegevoegd: 24-06-2008, 08.36 uur
Brandweer organiseert brandweerdag
Door: Manfred Berrevoets
‘S-GRAVENPOLDER - Op zaterdag 28 juni aanstaande zal er door de brandweervrijwilligers uit ‘s-Gravenpolder een spectaculaire brandweerdag worden georganiseerd.

De brandweerdag wordt gehouden tegenover het dorpshuis 'Ons Dorpsleven' aan de Poelvoordestraat. De activiteiten vinden plaats tussen 10.00 en 16.00 uur.

Tijdens deze brandweerdag vinden diverse activiteiten plaats. Er zijn spelletjes voor kinderen van groep 3 t/m 8 en demonstraties door de brandweer. Tevens kan iedereen een kijkje nemen in een ambulance, politie- of brandweerauto. Ook worden er diverse brandweeratribeuten verkocht door de Brandweerwinkel. Iedereen vanaf 16 jaar kan de brandweerdag op hoogte bekijken vanuit de autoladder van de brandweer.

Het bedrijf Safety on Tour zal ook aanwezig zijn voor het verzorgen van demonstraties op het gebied van bedrijfshulpverlening. De brandweer zal rond half vier een spectaculaire demonstratie verzorgen om deze dag af te sluiten.

Tijdens deze dag is de naastgelegen speeltuin 'Wij Spelen' de gehele dag geopend. Aan het einde van de dag zal tevens de prijsuitreiking plaats vinden van de spelletjes die deze dag gehouden zijn. Ook wordt de winnaar bekend gemaakt van de kleurplaatwedstrijd die de afgelopen maand gehouden is onder de kleutergroepen.

Download hier de poster van de brandweerdag.

Krako (24-6-2008 om 20:15)
Leuk georganiseerd door al die brandweermannen .Daar zal de jeugd blij mee zijn. Ga zo door VRIJWILLIGERS.