Dode bij verkeersongeval in Nieuwland

Toegevoegd: 25-06-2008, 09.02 uur
Foto 4 van 4

`Marianne (25-6-2008 om 14:17)
Veel sterkte gewenst voor alle betrokkenen. En Bart, je haalt twee nieuwsberichten door elkaar hoor. Wel opletten voordat je iets roept.
Anoniem (25-6-2008 om 13:21)
Ik wens alle familieleden, kennissen en collega`s veel kracht toe in dit grote verlies. ps bart waar staat het dat de bestuurder 17 jaar is. heb ik nergens gelezen.
Bart (25-6-2008 om 12:49)
Heel heel veel sterkte!
Bart (25-6-2008 om 12:47)
Het is tog niet normaal, een 17 jarige die in een auto stapt en vervolgens iemand dood rijdt!! waar is de nederlandse coltroole dientst? dit had voorkomen kunnen worden, door meer controles.
Ploeg E Gieterij ZALCO (25-6-2008 om 11:33)
Wij hebben vernomen dat onze zeer gewaardeerde collega bij dit tragische ongeval is overleden.We zullen hem enorm missen.Wij wensen zijn Familie,vrienden en collega's dan ook heel veel sterkte bij het verwerken van dit enorme verlies.En dat ze de dader maar flink mogen straffen.
Mario (25-6-2008 om 11:33)
Door de opgebroken fietspaden moeten fietsers vanuit NWL eerst de oprit naar de A58 oversteken, vervolgens de afrit van de A58 oversteken en daarna ook nog eens de nieuwlandseweg oversteken. Men wordt geacht achterom de rode leeuw te rijden, maar weinigen doen dit. > gevaarlijke situaties! STERKTE!