Extra controles op N57 Brouwersdam

Toegevoegd: 26-06-2008, 16.14 uur
Door: Manfred Berrevoets
MIDDELBURG - De politie Zeeland gaat vandaag en morgen op snelheid controleren langs de N57 nabij de Brouwersdam. Hier vinden werkzaamheden plaats voor Concert at SEA.

Vandaag en morgen vinden deze werkzaamheden plaats bij het opzetten van allerlei tijdelijke voorzieningen voor Concert at SEA. In verband daarmee wordt de rijbaan versmald en de maximum snelheid teruggebracht van 100 naar 70 km/u.

Diverse instanties hebben afgesproken om tijdelijke maatregelen te nemen en hierop te controleren vanwege de bescherming van de wegwerkers en het bevorderen van de verkeersveiligheid.

Door de tijdelijke verkeersmaatregelen en een vooraankondiging via de media hoopt en verwacht de politie dat bestuurders hun snelheid zullen aanpassen.

Peter (27-6-2008 om 12:50)
Te gek voor woorden dat een doorgaande route wordt afgesloten voor een festival. Ben er vorig jaar geweest, muziek was top, regen kon niemand wat aan doen maar de lokatie is gewoon volkomen ruk.
Jan (27-6-2008 om 09:44)
We worden hier buiten gesloten van de buiten wereld, Scharendijke, Ellemeet het gaat gewoon opslot. Wat denk je van het vrachtverkeer dat moet omrijden alsof het niks kost zeker.
Kees (27-6-2008 om 08:28)
Vanochtend viel er weinig te controleren, aangezien de weg was afgesloten. Volgens een wagen van RWS wegens een ongeval, maar waarschijnlijk waaiden de hekken de weg op. Bij de P2000 meldingen is iig niets terug te vinden.
G. van Riet (27-6-2008 om 00:20)
Te gek voor woorden dat voor zoiets een doorgaande hoofdroute voor 2 dagen wordt afgesloten. Dit festival wordt op de verkeerde plaats gehouden.
S.v/d velden (26-6-2008 om 18:25)
Ik vind het niet nodig dat op deze plaatsen waar gewerkt wordt de extra controles worden gemeld anders leren ze het nooit