Man (19) overleden na verkeersongeval

Toegevoegd: 27-06-2008, 08.51 uur
Door: Manfred Berrevoets
HULST - In een sloot langs het Mispad in Hulst is vrijdagmorgen rond zeven uur het stoffelijk overschot aangetroffen van een 19-jarige automobilist uit de gemeente Hulst.

Het slachtoffer zat in zijn auto die in de sloot lag. Vermoedelijk is de auto in de nacht van donderdag op vrijdag tussen één uur en half twee met hoge snelheid na een flauwe bocht van de weg geraakt en tegen een damgat aangereden. De auto is hierna vermoedelijk over de kop geslagen tot stilstand gekomen in de sloot.

De politie Zeeland heeft ter plaatste een technisch sporenonderzoek gedaan.

M (14-12-2008 om 21:57)
Het verdriet houdt nooit op!! En wij houden nooit op jou te herinneren als een super lieve, mooie, grappige en geweldige vriend. Al was je een beetje gek, wij houden van jou!! En je zal altijd in ons hart blijven!!
A (27-9-2008 om 22:09)
Vandaag alweer 3 maanden geleden... Rust zacht Yannick.
Jan (1-8-2008 om 21:41)
Yannick we zullen je nooit vergeten! You'll Never Walk Alone
Werner (28-6-2008 om 12:19)
Ongeloof, verbijstering, waarom? Niet te bevatten, L & S en de rest van de familie heel veel sterkte en kracht toegewenst de komende tijd.
Angela en jannet (28-6-2008 om 12:05)
Heel veel sterkte van het verlies van de jongen van 19 aan de familie,kennissen en vrienden van die jongen
Laura (28-6-2008 om 11:25)
Die jongen werkte op de paal en kwam net terug naar huis. Hij had net zijn herexamen gehaald en zou vanavond een feestje geven. Sterkte voor familie!