Veel plezier tijdens brandweerdag

Toegevoegd: 28-06-2008, 17.50 uur

De video wordt ingeladen...

Door: Manfred Berrevoets
S-GRAVENPOLDER - Zaterdag is er door de brandweervrijwilligers uit ‘s-Gravenpolder een spectaculaire brandweerdag georganiseerd.

De brandweerdag werd gehouden tegenover het dorpshuis 'Ons Dorpsleven' aan de Poelvoordestraat. De activiteiten vonden plaats tussen 10.00 en 16.00 uur.

Tijdens deze brandweerdag waren er spelletjes voor kinderen van groep 3 t/m 8. Ook waren er demonstraties door de brandweer. Kinderen konden een kijkje nemen in een ambulance, politie- of brandweerauto. Ook werden er diverse brandweerattributen verkocht door de Brandweerwinkel. Ook kon men tijdens de brandweerdag mee naar boven met de autoladder van de brandweer Goes.

Het bedrijf Safety on Tour was ook aanwezig voor het verzorgen van demonstraties op het gebied van bedrijfshulpverlening. Rond half vier heeft de brandweer in samenwerking met de politie en ambulance een spectaculaire demonstratie verzorgd om de dag af te sluiten.

Aan het einde van de dag was tevens de prijsuitreiking van de spelletjes die deze dag gehouden zijn. Ook werd de winnaar bekend gemaakt van de kleurwedstrijd die de afgelopen maand gehouden is onder de kleutergroepen.

Astrid (30-6-2008 om 21:35)
Het was geweldig! Zeker de ladderwagen waar mee de kinderen omhoog mochten. Maar ook de spelletjes die er waren. Super! Bedankt iedereen die hier zijn/haar steentje aan heeft bij gedragen.
Hulpverlener (29-6-2008 om 11:18)
GEWELDIG... wat een prachtdag voor jong en oud! Ga zo door om jong en oud te betrekken bij de hulpverlening.