Gewonden bij ongeluk met beknelling

Toegevoegd: 12-07-2008, 16.06 uur
Foto 1 van 8

Dominic (12-7-2008 om 21:52)
Die weg is zeker n oud karrespoor, maar het probleem is ligt toch bij de automobilisten zelf. Als ze opletten en bezig zijn met autorijden gebeuren er waarschijnlijk heel wat minder ongelukken...
Natas (12-7-2008 om 21:03)
Gekker moet het toch niet meer worden op deze weg? Hoeveel gewonden of zelfs doden moeten er op deze weg nog vallen? Zoveel weggegooid geld in de gemeenten, maar gebruik het geld toch eens om deze weg onderhanden te nemen!
Sonja (12-7-2008 om 20:49)
Hoelang nog politiek gekakel? N61 straks de naam van dodenexpres? Gelukkig is het voor de slachtoffers betrekkkelijk goed afgelopen,het verleden vertelt andere verhalen. De bermverharding heeft in dit situaties totaal geen enkel effect. Spoedig herstel voor de slachtoffers. Ook voor de hond.
Fam a de maillie (12-7-2008 om 19:07)
Het zoveelste ongeluk daar. Hoeveel gaan er nog gebeuren voor dat ze wat aan die weg gaan doen? Ik wil de slachtroffers heel veel sterkte en veel beterschap wensen.
Martha (12-7-2008 om 18:55)
Het is en blijft een gevaarlijke weg, maar hoe zit het met de allertheid van de automobilisten? Als je ziet hoeveel er afgeleid achter het stuur zitten [gsm]? En dan heb ik het nog niet over de velen die steeds meer links op de weg zitten en links door de bocht komen. Levensgevaarlijk!
Matthijs (12-7-2008 om 17:46)
Het blijft toch een van de gevaarlijkste wegen in zeeland. Deze weg had al jaren geleden 2x2 rijstroken moeten hebben. maar ja milieuterroristen hebben liever dat er ongelukken gebeuren. Gelukkig zijn er geen doden gevallen. Ik wens de gewonden een spoedig herstel toe.