Brandweer blust heg in Bruinisse

Toegevoegd: 31-08-2008, 20.05 uur
Brandweer blust heg in Bruinisse
BRUINISSE - In Bruinisse heeft zondagmiddag brand gewoed in een heg bij een woning aan de Meekrapstraat.

De brand wer rond 16.45 uur ontdekt. De vrijwilligers van de brandweerpost Bruinisse werden opgeroepen om het vuur te blussen. De brand ging gepaard met flinke rookontwikkeling.

De oorzaak van de brand is onbekend.

Rick (2-9-2008 om 16:30)
Hey oma :D, Ik kom wel een nieuwe heg bij jou planten en bij de buren!! Groetjes je kleinzoon.
Peer (1-9-2008 om 12:36)
Zo Jaap, jij weet het echt goed zeg, petje af hoor, hebben ze geen baantje voor je bij de recherche scherlock??? Waarom wat roepen zonder feiten te kennen??
Jaap (1-9-2008 om 10:50)
Oorzaak onbekend......het moge duidelijk zijn dat een heg niet spontaan gaat branden. Dat de oorzaak vandalisme / brandstichting is duidelijk. Het is het bekende copieergedrag van vandalen.
Sjaak (1-9-2008 om 09:39)
Is de brandstichter van Middelburg eo verhuisd naar Bruinisse of was hij daar op visite?? We hebben echt een brandstichter rondlopen in Zeeland. Gelukkig heb ik geen heg, maar schutting brand ook hmmm.
John (1-9-2008 om 08:22)
Misschien coniferenhaters actief?
Zeeuw (31-8-2008 om 20:44)
De hoeveelste heg is dit al niet de afgelopen tijd?