'Slik op de weg' zaterdag weer van start

Toegevoegd: 04-09-2008, 16.38 uur
Door: P.Z.C.
WILHELMINADORP - De campagne 'Slik op de weg' gaat zaterdag weer van start. Dit keer wordt de campagne symbolisch afgetrapt tijdens de Zeeuwse Ploegwedstrijden in Wilhelminadorp.

Gedeputeerde Toine Poppelaars van landbouw en verkeer in de provincie Zeeland verzorgt daar de prijsuitreiking van de ploegwedstrijden en geeft tevens de symbolische aftrap voor de campagne.

De campagne wordt al jaren in Zeeland gevoerd en heeft gezorgd voor een flinke afname in het aantal doden en gewonden ten gevolge van verkeersongevallen door vervuilde wegen tijdens de oogstperiode.

Niek (9-9-2008 om 18:39)
Belachelijk dat er zo'n bende van gemaakt wordt. Als ik er op mijn werk een bende van maak moet ik het ook opruimen.
Erik (6-9-2008 om 19:31)
En weet je wel hoeveel tijd dat kost om hun banden endergelijke schoon te maken kost? Jullie denken dat ze dat allemaal 1,2,3 gedaan hebben. Ga zelf dan maar is op het land werken zou ik zeggen, zorg lekker zelf voor je brood, groente, en allerlij producten waar ze ook het land voor nodig hebben.
Van boeren afkomst (5-9-2008 om 14:12)
Ik vind dat iedereen gewoon rekening moet houden met de boeren! Boeren zorgen voor uw eten! Als er dan een beetje slik op de weg ligt rij dan een beetje zachter. Die boeren hebben ook niet altijd tijd om dat op te ruimen! En over die bordjes van Slik, die staan gewoon goed zichtbaar langs de weg.
Daartje (5-9-2008 om 11:44)
Hallo zeg hoe denk je dat de groente enz in die supermarkt komen uit de fabriek?
Jan P (5-9-2008 om 11:28)
@ John: En waar komt het eten uit de supermarkt dan vandaan John? Ik dacht altijd van het land, maar misschien zit ik fout hoor. Maar soms kunnen de wegen wel wat schoner, dat ben ik met je eens. Met borstels en een water installatie die de weg schoonspuit.
Liesbeth (5-9-2008 om 11:24)
@ John: En waar denk je dat het en vandaan komt als het in de supermarkt ligt? Moet toch eerst een boer geweest zijn, anders heb jij geen eten! Het is in gevaarlijk als er slik ligt, maar als je in een plattelandsgebied woont zou het zomaar kunnen dat je er rekening mee houdt...