Prijswinnaars HVZeeland wedstrijden bekend!

Toegevoegd: 05-09-2008, 14.57 uur
Prijswinnaars HVZeeland wedstrijden bekend!
De winnaars van de kleurplatenwedstrijd en de nieuwsbriefactie van HVZeeland.nl zijn bekend. In het overzicht hieronder vindt u alle prijswinnaars.

Op het evenement Rescue Vlissingen dat op 8 augustus werd gehouden startten wij met een actie waarbij mensen zich moesten inschrijven voor onze dagelijkse nieuwsbrief. Honderden mensen schreven zich in en maakten hierdoor, net als alle mensen die al ingeschreven stonden, kans op een Asus-laptop en één van de vijfentwintig veiligheidshamertjes.

Vrijdag werden alle winnaars getrokken. De winnaars van veiligheidshamertjes zijn: A. Matthijsse, Anja de Visser-Verbeeke, Fam. Bakker, C.J. Traas, Fam. De Ridder, Edwin van Luijk, Fam. Peene, Gert-Jan Meeuwse, Henk van Oostende, J.C. Dekker, J.W. Louwerse, Jimmy Verbeek, Karina Dekker, Koen Pieters, M. Francke, Maaike Fase, Marianne Sleegers, Nel Kamp, Petra Smits, Roland Stoffels, Rob Priester, Truus Dingemanse, Willem Maljaars, Willy van Drongelen en W. Tiggelman. De laptop is gewonnen door Cor van Leeuwen.

Pjotr de Korte (4) uit Aagtekerke en Yessica Schaalje (10) uit Biervliet zijn de winnaars geworden van onze kleurplatenactie. Zij stuurden net als vele andere kinderen hun kleurplaat in. Jessica krijgt de LEGO-brandweerdoos thuisgestuurd. Pjotr heeft het SOS-speelset gewonnen.

HVZeeland.nl wil alle deelnemers bedanken voor hun deelname. Natuurlijk willen we ook de prijswinnaars van harte feliciteren met hun gewonnen prijzen!

Maaike fase (6-9-2008 om 23:12)
Hartelijk bedankt voor dit nuttige kado. Net zoals een voorgangster al zei hoop dat ik hem nooit nodig zal hebben maar hij is onmisbaar in de auto. Bedankt!
Yessica schaalje (6-9-2008 om 18:29)
Bedankt voor de mooie prijs. Ik ben er erg blij mee.
E. de Ridder (6-9-2008 om 15:26)
Bedankt!
J.C. Dekker (6-9-2008 om 15:26)
Leuk dat wij uitgeloot zijn, we hopen dat we het hamertje niet nodig zullen hebben. Maar wel nuttig dat je het in de auto hebt.
Peter Peene (6-9-2008 om 15:25)
Leuk zeg!
Roland Stoffels (6-9-2008 om 15:23)
Leuk dat ik een prijs gewonnen en ga vooral zo door met jullie website.