Dodelijk ongeluk op kruising Goes

Toegevoegd: 15-09-2008, 01.15 uur
Foto 2 van 4

Frank (30-12-2008 om 23:16)
Even aan 'loeihard': Laat insinuaties over van stoel wisselen en met drank op rijden maar aan de recherche over. Het is voor beide partijen een vreselijke gebeurtenis.
Kevin (30-9-2008 om 20:51)
Het gebeurt vaak dat daar door rood word gereden ik doe het zelf ook maar is wel erg maar die remweg is wel erg lang. Sterkte voor degene die het hebben meegemaakt.
Daan (17-9-2008 om 17:30)
Reactie van E en Q vind ik ongepast voor de nabestaanden van overleden slachtoffer.
E (17-9-2008 om 11:38)
Mensen lees het bericht over dat er meer duidelijk is over het ongeluk, beide hebben/haddden schuld. Nabestaanden, en de 2 jongens met hun familie heel veel sterkte.
Q (16-9-2008 om 22:15)
10jr geleden ben ik daar zelf geschept. Eigen schuld, het was nog rood voor fietsers. Auto links remde voor oranje, ik dacht: 'fietsen' maar.. de auto van rechts wilde oranje nog halen. Die auto zag er ook zo uit. Snelheid 60. Het is een kruising waar fietsers erg goed moeten uitkijken.
Ex-goesenaar (16-9-2008 om 20:45)
@jan v. souburg: als je op het moment van de botsing direct op de rem trapt rijd je inderdaad met 50 km/p.u. geen honderden meters door! Maar als je een ongeluk meemaakt, ben je in shock óók als bestuurder, het is waarschijnlijk dat er later op de rem getrapt is door deze oorzaak!