Scooterrijder overleden na ongeluk

Toegevoegd: 18-09-2008, 15.08 uur
Foto 3 van 4

Jan (19-9-2008 om 16:51)
Veel sterkte voor de bestuurder van de auto. Deze zal zijn hele leven moeten weten dat (waarschijnlijk buitenom zijn eigen schuld) deze man is overleden. Het kruispunt is inderdaad altijd druk, je kan ook slecht zien als je vanuit de richting gamma komt met al die geparkeerde auto''s.
Mel (19-9-2008 om 16:40)
Ik wil mijn medeleven tonen voor de nabestaande maar ook voor de automobiliste.
Christian (19-9-2008 om 14:36)
Gecondoleerd aan de familie leden / vrienden van de scooter rijder.
Ina (19-9-2008 om 14:29)
Heel veel sterkte gewenst voor zijn vrouw en zoons. Verschrikkelijk om íemand zo te verliezen. Een ongeluk heet niet voor niets ongeluk, één moment van onoplettendheid of slecht zicht... Op dit kruispunt komt veel te veel verkeer elkaar tegen, erg onoverzichtelijk!
X (19-9-2008 om 14:13)
Het gaat hier om een ONGELUK..niemand heeft dit zo gewild..wat de oorzaak hier ook is geweest,het is gewoon vreselijk voor beide partijen laten we het daarbij houden zonder verwijten.. Sterkte dus zowel nabestaanden als automobilist
Vedema (19-9-2008 om 13:41)
Het is idd een hele onoverzichtelijke kruising en een rotonde oid zou de boel zeker verbeteren daar. Familie van het slachtoffer veel sterkte maar de bestuurder van de auto, ook heel veel sterkte!!! Daar wordt niet over gesproken, maar je zal maar ineens een scooterrijder op je moterkap hebben.