Scooterrijder overleden na ongeluk

Toegevoegd: 18-09-2008, 15.08 uur
Foto 4 van 4

B (19-9-2008 om 09:51)
Luister mensen het is natuurlijk allemaal heel erg voor de nabestaande van die man. Maar ik hoor maar bar weinig over de bestuurder van de auto. Denk je dat die zo lekker loopt op het moment. Ja echt verschrikkelijk dat die man overleden is maar hij zal op jou auto rijden...Lekker dan.
Jil (19-9-2008 om 09:20)
Dit kruispunt is reeds jaren te druk. Er gebeurt teveel, te veel verkeer om veilig en rustig over te steken. Drukke weg, fietspaden, zebrapad... Door de drukte gaat men toch risico nemen bij het oversteken. De rotondes verderop hadden beter op dit punt geplaatst kunnen worden, of stoplichten.
Esther (19-9-2008 om 08:58)
Ik ben zelf ook altijd bang op deze kruispunt het is bijna niet te overzien en idd vooral bij spitsuren, sommige mensen rijden daar ook altijd hard en dan de fietsers gewoon chaos daar
Jessica (19-9-2008 om 08:52)
.......Mensen moeten vaak lang wachten voordat ze vanaf de bloemenlaan de pres.rooseveltlaan op kunnen, en dat lokt gevaarlijke manoeuvres uit. Gemeente Vlissingen: doe hier gauw wat aan!
Jessica (19-9-2008 om 08:52)
Het kruispunt steek ik 4 tot 8 keer per dag over om mijn kinderen naar school te brengen en het is daar erg onoverzichtelijk. Ook wordt er zelden voorrang verleend aan het zebrapad. Het is echt een van de storendse kruispunten in Vlissingen.....
Ronny (19-9-2008 om 08:41)
ANONIEM,hou dat geklaag over scooterrijders,niet alle scooterrijders over een kamp scheren,het is vreselijk wat er is gebeurd,en mijn gedachten zijn bij de ouders van die jongen,maar ook bij de auto rijder,de gemeente moet zich diep SCHAMEN,hoeveel dode moeten er nog vallen voor ze echt wat doen .