Scooterrijder overleden na ongeluk

Toegevoegd: 18-09-2008, 15.08 uur

De video wordt ingeladen...

VLISSINGEN - De scooterrijder die donderdagmiddag in Vlissingen zwaargewond raakte bij een ongeluk is overleden. Dat heeft de politie bevestigd.

Het ongeluk deed zich rond 14.10 uur voor op de kruising van de President Rooseveltlaan met de Bloemenlaan. De scooterrijder, een 51-jarige man uit Vlissingen, kwam op de voorruit van de auto van een 23-jarige Vlissinger terecht en klapte vervolgens op het wegdek.

Een opgeroepen traumahelikopter werd gecancelled. De gewonde is met spoed per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis in Vlissingen. Daar overleed hij later vandaag aan zijn verwondingen. Voor zover bekend raakte de automobilist niet gewond.

De Vlissingse automobilist reed over de President Rooseveltlaan, komende vanuit de richting van de Koudekerkseweg toen de 51-jarige plotseling de kruising overstak. De bromfietser verzuimde voorrang te verlenen.

De politie moest het verkeer enige tijd omleiden. Getuigen van het ongeluk wordt verzocht zich te melden bij de politie via 0900-8844. Zij kunnen zich ook melden op het bureau in Vlissingen.

Jan P (18-9-2008 om 23:07)
Heel veel sterkte voor de nabestaanden... en voor de automobilst.
Mark (18-9-2008 om 23:01)
Had er in dit bericht had gestaan: 16 jarige jongen overleden.. Dan waren de reacties heel wat minder mild geweest. Dan was het allemaal de schuld geweest van die racende jeugd. Maar nu ligt het ineens aan het kruispunt. Neemt niet weg dat dit een vreselijk drama is voor de nabestaanden.
Anoniem (18-9-2008 om 22:57)
Mijn medeleven gaat uit naar de familie, maar ook naar de bestuurder van die auto. Wanneer wordt er iets aan deze onoverzichtelijke situatie gedaan?
Julia (18-9-2008 om 22:47)
Ook mijn gedachten gaan naar de fam van deze persoon. Ik wens jullie heel erg veel sterkte. Moet er dan eerst iemand overlijden wanneer er wat gaat gebeuren? Waarom?! Gemeente doe er wat aan voor er andere slachtoffers vallen. Sterkte fam!
Mevr.M (18-9-2008 om 22:36)
Ennuh H??ik beweer niet dat ouderen geen fouten maken.Het gaat erom dat de gemeente nu eens een keer na TIG ongelukken op dat kruispunt eens actie gaat ondernemen om het veiliger te maken!!!1 dode is er 1 teveel!!!!
Wanhopige (18-9-2008 om 22:28)
Je kunt zelf en de kinderen niet hier veilig over laten steken, ook grenzen er 2 zebrapaden aan en zelfs 9 van de 10 keer stoppen ze hier ook niet. Wat is dit voor een oversteekplaats?