Scooterrijder overleden na ongeluk

Toegevoegd: 18-09-2008, 15.08 uur

De video wordt ingeladen...

VLISSINGEN - De scooterrijder die donderdagmiddag in Vlissingen zwaargewond raakte bij een ongeluk is overleden. Dat heeft de politie bevestigd.

Het ongeluk deed zich rond 14.10 uur voor op de kruising van de President Rooseveltlaan met de Bloemenlaan. De scooterrijder, een 51-jarige man uit Vlissingen, kwam op de voorruit van de auto van een 23-jarige Vlissinger terecht en klapte vervolgens op het wegdek.

Een opgeroepen traumahelikopter werd gecancelled. De gewonde is met spoed per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis in Vlissingen. Daar overleed hij later vandaag aan zijn verwondingen. Voor zover bekend raakte de automobilist niet gewond.

De Vlissingse automobilist reed over de President Rooseveltlaan, komende vanuit de richting van de Koudekerkseweg toen de 51-jarige plotseling de kruising overstak. De bromfietser verzuimde voorrang te verlenen.

De politie moest het verkeer enige tijd omleiden. Getuigen van het ongeluk wordt verzocht zich te melden bij de politie via 0900-8844. Zij kunnen zich ook melden op het bureau in Vlissingen.

*bossenburg* (1-10-2008 om 13:22)
Namens ons allemaal voor de vrouw en 2 kinderen; Gecondoleerd en we leven met jullie mee. Heel veel sterkte.
Kees (29-9-2008 om 12:26)
Niet overdrijven hoor 30 meter remspoor ik zie er hoogstens 6/7 meter maar toch met rotonde of verkeerslichten was dit niet gebeurt joke en kids sterkte met het verlies van bert
F (27-9-2008 om 12:08)
De gemeente heeft dikke schijt aan de vlissingse gemeenschap! Anders hadden ze jaren geleden wat aan die kruispunt desdoods gedaan... Tip voor de burgers: Verzamel handtekeningen in de vorm van een protestactie tegen de gemeente!!! Condoleance en sterkte aan de nabestaande en automobilist.
Matthijs (25-9-2008 om 18:49)
Er moet idd iets aan dat kruispunt gebeuren. Maar ja dat kost geld. En helaas weet ik uit ervaring dat een gemeente het velemalen belangrijker vind om geld uit te sparen (lees zakken vullen) dan een mensen leven te redden. Ik wens alle betrokkenen veel sterkte toe ihb de familie v/d scooterrijder.
Doe iets aan het kruispunt (22-9-2008 om 12:36)
Medeleven aan de nabestande, ook aan de automobilist. Je zou er maar mee moeten leven. Heel vervelend kruispunt. Er gebeurt elke week wel een ongeluk. Het staat niet elke keer in de krant maar zeker drie keer in de week is het raak. Tijd dat de gemeente het gaat inzien dat er wat moet veranderen.
ANGY (21-9-2008 om 19:47)
Toevallig is de overledene een goede kennis dus de klap komt dan ook hard aan. Ik wil joke en de kinderen veel sterkte wensen.