1 file van totaal 5 km

Jeugdbrandweer Vlissingen vierde in finale

Toegevoegd: 28-09-2008, 13.12 uur
BENSCHOP - Het jeugdbrandweerteam van Vlissingen is zaterdag vierde geworden op de landelijke jeugdbrandweerfinale in het Utrrechtse Benschop.

In totaal deden tien teams mee aan de wedstrijden 'aspiranten hoge druk'. De wedstrijden werden georganiseerd door de Stichting Jeugdbrandweer Nederland in samenwerking met de Jeugdbrandweer Benschop.

De jeugdbrandweerlieden moesten brand blussen in een fabriek. Ook moest op de juiste manier een slachtoffer gered worden. De wedstrijden werden gewonnen door de ploeg van Alblasserdam.

Michael (28-9-2008 om 22:23)
Ik ben trots op jullie. Volgende week ook zo'n goed resultaat!? of nog beter? :-)
Joost (28-9-2008 om 17:44)
Gefeliciteerd met dit resultaat, een medaille is niet altijd haalbaar.
Bram (28-9-2008 om 13:43)
Gefeliciteerd met het behaalde resultaat jongens en meiden!! Nu op naar de grote brandweer!!!!
Kjeld (28-9-2008 om 13:37)
Aspiranten gefeliciteerd met de 4e plaats bij de landelijke finale. Het is toch al goed om bij de beste 10 van Nederland te horen, dus een 4e plek is helemaal niet slecht. Misschien zit er volgende week wel meer in bij de landelijke finale lage druk. Gefeliciteerd en veel suc6 volgende week.