Brandstichting in woning Vlissingen

Toegevoegd: 18-10-2008, 20.36 uur
Door: Manfred Berrevoets
VLISSINGEN - In een woning aan de Verkuijl Quakkelaarstraat in Vlissingen is in de nacht van vrijdag op zaterdag gepoogd brand te stichten.

Tegen zes uur vanmorgen hoorde de bewoner van de betreffende woning dat er aan de voordeur gerommeld werd. Nadat zij een kijkje had genomen bleek de voordeur in lichterlaaie te staan.

De bewoner heeft de brand direct geblust en heeft de politie gebeld. De politie is een onderzoek gestart naar de brandstichting. De brand is vermoedelijk ontstaan omdat er iets brandentds door de brievenbus is gegooid.

Ano (21-10-2008 om 11:09)
In de b ewoutstraat woont een figuur(junk) die s,avonds kampvuurtje stookt op zijn fornuis in de woonkamer! een kwestie van tijd voordat het fout gaat! bovenburen hebben al vaak politie gewaarschuwd maar het moet schijnbaar eerst afbranden met alle gevolgen vandien!
Bep (20-10-2008 om 21:15)
Ik geloof dat Nederland toch eens moet gaan nadenken of de straffen niet strenger moeten worden. Dit kan echt niet door de beugel. Geef zoiemand jaren cel straf en alleen water en brood, meer niet want wie moeten het weer betalen? Wij!Ziekelijk gewoon!!
Vonck (19-10-2008 om 22:30)
Als je wilt dan een huis tot aan de grond plat gaat dan gooi je niet iets door de brievenbus lijkt mij. Hier in de straat ook een x gebeurd maar waren dus gewoon jongeren.
De boven buurjongen (19-10-2008 om 19:32)
Degene die t gedaan heeft woont waarschijnlijk in het zelfde rijtje, hadden al een tijdje ruzie met elkaar maar toch gaat dit te ver.
M (19-10-2008 om 10:51)
Tsss waar gaat dat toch heen!!! toch niet normaal. Zelfde geld was de brand verder gegaan dan alleen de voordeur!! wie weet wat voor gevolgen dat kon hebben! echt triest!.
MotoRob (18-10-2008 om 22:34)
Wat is dat nu voor ondoordachte actie geweest? Er hadden wel gewonden, of erger nog, doden kunnen vallen, dit is geen kwajongensstreek meer maar terrorisme, hopelijk worden deze terroristen zo snel mogelijk achter de tralies gezet.