Gereanimeerde man Zierikzee toch overleden

Toegevoegd: 29-10-2008, 20.07 uur
MIDDELBURG - De 68-jarige Zierikzeeënaar die maandag door een 17-jarige scholier werd gereanimeerd is overleden. Dat heeft de politie bekend gemaakt.

De scholier kreeg de afgelopen twee dagen veel media-aandacht nadat hij maandag rond 16.00 uur op de Nieuwe Koolweg adequaat ingreep toen hij op het fietspad een onwel geworden man zag liggen en deze vervolgens met succes reanimeerde.

De man overleed echter vandaag alsnog in het ziekenhuis. Waaraan het slachtoffer precies is overleden is niet duidelijk.

Zie ook:
- Scholier (17) redt leven van man (68) uit Zierikzee

X (30-10-2008 om 08:22)
Wat zullen de afgelopen dagen waardevol geweest zijn voor de nabestaanden.. Zij hebben, door ingrijpen van deze jongen, gelegenheid gekregen om afscheid te nemen van hun dierbare.
E. (30-10-2008 om 08:16)
Ach wat erg!! FAm en alle nabestaande heel veel sterkte. Ook Johan van der Wekken heel veel sterkte joh, 't zal niet meevallen voor je als je hoort dat de man alsnog is overleden. Je hebt toch adequaat gehandeld. Geweldig!!
Dennis (30-10-2008 om 06:56)
Heel jammer.. dat zal toch een naar gevoel geven bij deze jongen. Veel sterkte toegewenst aan de familie van de overleden man.
Ferry (30-10-2008 om 00:30)
Prima actie van de jongeman! reanimatie heeft absoluut zin! ook al denken sommige mensen daar anders over. jammer dat slchtoffer later is overleden. petje af voor de jongeman en mijn condoleance naar de fam.
Rene (29-10-2008 om 22:52)
Je bent geen held. Je hebt gedaan wat iedereen zou moeten doen, alleen jij was de enigste die wat deed. Triest dat de man toch nog is overleden. Zit er niet mee want jij hebt onbewust dingen gedaan waarvan omstanders alleen maar kunnen dromen. En dat zonder ervaring. Een kanjer
Marja (29-10-2008 om 22:08)
Johan je hebt je stinkende best gedaan en vind het heel rot voor je dat hij alsnog is overleden. De familie van die meneer heel veel sterkte met het verlies jammer genoeg heeft het niet mogen baten wat Johan heeft gedaan,