Gereanimeerde man Zierikzee toch overleden

Toegevoegd: 29-10-2008, 20.07 uur
MIDDELBURG - De 68-jarige Zierikzeeënaar die maandag door een 17-jarige scholier werd gereanimeerd is overleden. Dat heeft de politie bekend gemaakt.

De scholier kreeg de afgelopen twee dagen veel media-aandacht nadat hij maandag rond 16.00 uur op de Nieuwe Koolweg adequaat ingreep toen hij op het fietspad een onwel geworden man zag liggen en deze vervolgens met succes reanimeerde.

De man overleed echter vandaag alsnog in het ziekenhuis. Waaraan het slachtoffer precies is overleden is niet duidelijk.

Zie ook:
- Scholier (17) redt leven van man (68) uit Zierikzee

Fam. Buitendijk (31-10-2008 om 08:55)
Heel veel sterkte aan familie en nabestaanden in deze moeilijke tijd.Maar zeker ook aan de scholier die deze man toch nog een paar extra dagen met zijn familie heeft gegeven.inderdaad vaak haal je met reanimatie iemand er niet eens door.Dus niet gaan twijfelen aan jezelf, je hebt goed werk gedaan.
Karine (30-10-2008 om 20:33)
Erg Johan dat die man overleden is, je hebt toch erg je best gedaan. hoop van harte dat je zoiets niet nog eens moet meemaken. met veel respect, Karine
Jacco (30-10-2008 om 16:04)
Daar zal die jongen het ook wel moeilijk mee hebben.
K (30-10-2008 om 12:13)
Veel sterkte voor de nabestaande en zeker ook de jongen,kop op je hebt gedaan wat je kon
Bertje (30-10-2008 om 10:57)
Jammer, tocht blijft de jongen een held!!
Claudia (30-10-2008 om 08:58)
Wat triest!..sterkte voor de nabestaanden. en voor de scholier:'dit doet niets af aan het feit dat het erg goed was dat je ingreep..heel jammer dat het nu zo afloopt maar je hebt zeker gedaan wat je kon en daar zullen de nabestaanden zeker blij mee zijn.. nogmaals sterkte allemaal..