Terneuzense brandweer blust brandjes

Toegevoegd: 01-01-2009, 14.31 uur
Foto 3 van 8

Ka (3-1-2009 om 14:16)
Ik heb begin deze week een aantal zakken met goede kinderkleding in de voorste kledingcontainer gestopt..... voor een GOED DOEL! Een vreugdevuurtje vind ik niet erg, maar dit wel. Het raakt me wel als ik dit zie en dat hebben de daders dan weer fijn voor elkaar....
Rob (2-1-2009 om 15:57)
Weer het vingertje naar de jeugd Ik ben jeugd en drink niet veel Er zijn nog altijd meer ouderen alcohol verlsaafd. En hier stond een man een vuur te bouwen, en er is pas een ruit ingegooid in de straat ook door een volwassen kerel
Frans1 (2-1-2009 om 10:36)
Marco,hoor jij misschien tot de brandstichters of ben je zo asociaal dat je denkt: laat maar gaan zolang ze van mijn spullen maar afblijven?
Peter (1-1-2009 om 21:13)
Nu wordt het brandstichting genoemd.... Vroeger noemde ze het vreugdevuren.... Tegenwoordig mag simpel weg helemaal niks meer. En zo is bij ons de brandweer 3x uitgerukt voor een paar doosjes die aan het branden waren. Hoezo we hebben niks nuttigs te doen?
Marco (1-1-2009 om 15:28)
Ach ja frans mensen aangeven kan ook een hobby zijn
De Vries (1-1-2009 om 15:02)
Onze lieve jeugd maakt er weer een puinhoop van, dat kan ook niet anders, als je ziet hoeveel ze drinken. Het is algemeen bekend dat dit de hersens aantast en dat blijkt wel weer uit hun manier van feesten. Het is enkel bedoeld om te provoceren, van mij mogen ze er met scherp op schieten.