Inbraak in koek en zopietent Oosterland

Toegevoegd: 04-01-2009, 18.49 uur
Door: Manfred Berrevoets
OOSTERLAND - Bij een koek en zopietent in Oosterland is afgelopen nacht ingebroken. De inbrekers namen onder andere erwtensoep en rookworsten mee.

De inbraak vond plaats tussen zaterdag 23.00 uur en zondag 10.00 uur in een container aan de Saele in Oosterland. In de container bevond zich een koek en zopietent.

Er zijn diverse levensmiddelen weggenomen waaronder erwtensoep, rookworsten, knakworsten en bier.

Henkie (5-1-2009 om 12:58)
Volgende keer een pan soep klaarzetten (voor de nacht) met flink wat laxeermiddel erin.
Willem (5-1-2009 om 10:31)
Leuk land hier Zeeland.
Vrijwilliger (5-1-2009 om 10:10)
Wat gemeen, ik ben zelf ook vrijwilliger in de koek en zoopie bij een ijsbaan, wij geven onze vrije tijd en werken keihard om iedereen, zeker de kinderen een fijne tijd te bezorgen.
John (5-1-2009 om 10:02)
Ook wel eens aan een honger hebbende dakloze gedacht?Laat ze lekker eten,die Kraaien hebben genoeg op het land en in hun potje op de Rabo
Richard (4-1-2009 om 23:06)
Helaas hebben meerdere ijsverenigingen met dit soort zaken te maken, men begrijpt blijkbaar ook niet dat voor een ijsbaan geld nodig is voor onderhoud, muziek, afzettingen, verlichting en al dat soort zaken. Contributie betalen ho maar. ijsmeesters en beheerder sta sterk in je schoenen en hou vol!
Buitenlander (4-1-2009 om 22:29)
Y.C dus je gaat er zomaar vanuit dat de daders geen nederlanders kunnen zijn.Staat nergens in het stukje dat de daders dat niet waren. Maar geef de schuld maar aan de buitenlanders die zullen het toch wel gedaan hebben makkelijk hoor