Brandje in kledingcontainer Yerseke

Toegevoegd: 05-02-2009, 08.39 uur
Brandje in kledingcontainer Yerseke
YERSEKE - De brandweer heeft woensdagmiddag in de Margrietstraat in Yerseke een brandje geblust in een kledingcontainer.

Een vrachtwagenchauffeur die de een glasbak kwam legen heeft de brand gemeld. Rond half vier werd de brandweer van Yerseke ter plaatse geroepen om de brand in de container te blussen.

Eenmaal ter plaatse was een straal hoge druk voldoende om de brand te blussen. De container werd opengebroken om de kleding af te blussen. De kleding in de container is geheel verbrand. Brandstichting word niet uitgesloten.

Idioot (5-2-2009 om 15:35)
Als dit brandstichting is is dit zwaar idioot. Mensen hebben deze kleren hart nodig. Degegene die dit gedaan heeft zonder kleren in een bad van - 80 graden zetten. het is gewoon onzin.