Twee gewonden bij aanrijding Dreischor

Toegevoegd: 05-02-2009, 08.48 uur
DREISCHOR - Bij een aanrijding op de Weg door het Dijkwater bij Dreischor zijn woensdagavond twee personen gewond geraakt.

Een 38-jarige man reed in de richting van Bruinisse en moest naar rechts uitwijken voor een tegenligger die onvoldoende rechts hield. Hierdoor kwam hij in de bevroren rechterberm.

Tijdens het terugsturen raakte hij de controle over zijn voertuig kwijt. De auto draaide 180 graden en schoof zijdelings de linksgelegen kreek in waar het voertuig, ongeveer twee meter verder op zijn kop in het water tot stilstand kwam.

De man en zijn 18-jarige passagiere, beiden afkomstig uit Middelharnis, konden zelf uit de auto komen.

Beide betrokkenen zijn voor onderzoek naar het ziekenhuis in Goes gebracht.