Zeeland 17 nieuwe EHBO'ers rijker

Toegevoegd: 18-02-2009, 22.14 uur
GRAAUW - Zeventien kandidaten uit de regio Oost-Zeeuws-Vlaanderen hebben woensdag hun diploma Eerste Hulp gehaald.

De groep deed mee aan de gezamenlijke cursus Eerste Hulp van de EHBO-verenigingen uit Nieuw-Namen, Clinge, Sint Jansteen en Graauw.

De geslaagden krijgen op woensdag 15 april hun diploma tijdens een feestelijke avond uitgereikt in het Gemeenschapshuis in Graauw. Het gaat om: Bea van der Keilen, Branko Wojtal, Brigitta Goossen, Cathy Boogaard-Maas, Corné Boogaard, Eline Pauwels, Elliot Lyeyemi, Erhi Lyeyemi, Esther Blommaert, Guy Kouwijzer, Jeroen Smet, Leoniek Strobbe, Linda Koster-Freijser, Martijn de Poorter, Moja Heijne, Sharona de Witte en Sylvia Kosta.

Een nieuwe ehbo-er in walcheren. (19-2-2009 om 16:17)
Hallo Zeeland is op 28 januari ook al 14 EHBO-ers rijker geworden! Op Walcheren. Jammer dat dat niet bekend is geworden! groeten
Tom (19-2-2009 om 14:46)
Gefeliciteerd allemaal groeten Tom
Lineke Keizer (secretaris EHBO-vereniging Graauw) (18-2-2009 om 22:43)
Beste Stella, het lange wachten op het diploma komt omdat de cursisten aansluitend ook nog twee avonden verbandleer volgen. Daarna moet het Oranje Kruis (dat de diploma's uitgeeft) de administratieve kant in orde maken. Dat is de reden dat het zo lang duurt...
Stella (18-2-2009 om 22:25)
Gefeliciteerd, maar waarom zo lang wachten op dat diploma?
Johan (18-2-2009 om 22:19)
Van harte allemaal! Goed dat er altijd mensen zijn die het nut blijven inzien van een EHBO-cursus!