Tribune voetbalclub in brand gestoken

Toegevoegd: 22-02-2009, 11.45 uur
Tribune voetbalclub in brand gestoken
'S-GRAVENPOLDER - Onbekenden hebben zaterdagavond in 's-Gravenpolder de tribune van voetbalclub Apollo in brand gestoken.

De brand op het sporcomplex aan de Langeweg werd rond 22.10 uur ontdekt. De brandweer van 's-Gravenpolder rukte met spoed uit om het vuur te blussen.

De brandweer kon met de inzet van een straal hoge druk voorkomen dat het vuur zich uitbreidde. Wel raakte een deel van de tribune flink beschadigd. Van de brandstichter(s) ontbreekt ieder spoor.

Het is niet de eerste keer dat er brand woedde bij de voetbalclub. Op 14 februari waren ook al enkele stoelen op de tribune in brand gestoken.

WILL (26-2-2009 om 17:55)
Met een draadloze webcam kan je vanuit je luie stoel de hele boel, ook de biblio, in de gaten houden.
L (23-2-2009 om 19:10)
1/3 van het dorp is kerkelijk. 2/3 is onkerkelijk. Er staan nergens in het bericht of de daders kerkelijk zijn. Dus die conclusie kan je niet trekken zoals sommigen doen. Het maakt toch niet uit of men kerkelijk is of onkerkelijk. Feit is dat er wat vernield is. En dat moet hard aangepakt worden.
Refo-anders (23-2-2009 om 15:28)
In de kerk heilig, zaterdagavond scheinheilig. Dat noemen we REFO-anders.
Biblebelt vervolg (23-2-2009 om 13:19)
Jongens aub dit hoor je zondags niet in de kerk. Hou er mee op je doe er een ander geen plezier mee. Hoe zouden jullie het vinden als er van jullie iets kapot gemaakt wordt? Wees een held en geef je aan bij de politie. Dan pas zijn jullie grote jongens.
Bible belt (23-2-2009 om 13:17)
Ja natuurlijk, geef de biblebelt of anders gezegd de refo's maar weer de schuld. Maar helaas ik moet toegeven, dat je wel eens gelijk kon hebben. Die andere branden hebben die er niet mee temaken?? Ik schaam me voor deze jeugd, die beter moet weten maar het niet doen.
Meerman j (23-2-2009 om 02:05)
Kwajongensstreek van biblebelt-gasten. Aanpakken en alle schade laten betalen!