Fietser omgekomen in Sint Annaland

Toegevoegd: 05-03-2009, 17.00 uur
Fietser omgekomen in Sint Annaland
SINT ANNALAND - Bij een aanrijding op de Langeweg in Sint Annaland is donderdag een 12-jarige fietser uit de gemeente Tholen om het leven gekomen.

De fietser kwam rond 16.15 uur ter in botsing met een 42-jarige motorrijder uit Roosendaal. De ambulancedienst en de Rotterdamse traumahelikopter werden opgeroepen om hulp te verlenen.

Het slachtoffer overleed ter plekke aan zijn verwondingen. De politie doet nog onderzoek naar de oorzaak van de aanrijding.

Ineke (22-3-2009 om 11:34)
Fam gecondoleerd sterkte. Velen hebben het over de heer veroordeel dus niet. Je was er niet bij let maar op rij zelf niet te hard. Je zal als ambulance person. of politie het maar aan de ouders moeten vertellen. Is altijd zwaar, als er kinderen bij betrokken zijn extra zwaar.
Anja u (11-3-2009 om 09:05)
Ik wens de mottorrijder heel veel sterkte toe... zijn leven is ook niet meer zoals voor het ongeluk.. de fam van maurits wens ik ook veel sterkte toe in deze zware tijd.
Jacco (10-3-2009 om 16:28)
Dit zal zeker heel moeilijk zijn voor de familie als ze dit lezen! Ook moeten niet alle motorrijders over 1 kam geschoren worden! er zijn er ook heel veel die gewoon normaal rijden. Ik wens de familie heel veel sterkte toe met het verwerken van dit verlies.
Joost (10-3-2009 om 09:07)
Ik vind het vreselijk toen ik het hoorde, Ik zit 7 uur in de week bij hem in de klas. Ik wens de ouders en de broers en zussen Gods zegen en ondersteuning toe!!!
Marlinde (9-3-2009 om 16:29)
Het was heel erg toen ik hoorde dat maurits was overleden ik kon en wilde het niet geloven ik wens de ouders broer en zussen heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd
MotoRob (8-3-2009 om 16:37)
@ mevr van boxtel, niet alle motorrijders over 1 kam scheren, bovendien lees ik hier in 1 van de reacties dat hij moest uitwijken voor een bestelbus, zijn nu in uw ogen alle bestuurders van een bestelbus een gevaar op de weg? sterkt voor de famillie van het slachtoffer en de motorrijder.