Voetballer ernstig gewond op veld Poortvliet

Toegevoegd: 07-03-2009, 19.23 uur
Voetballer ernstig gewond op veld Poortvliet
Door: P.Z.C.
POORTVLIET - Een voetballer van SPS uit Poortvliet is zaterdagmiddag gewond geraakt tijdens een kopduel in de wedstrijd SPS2-Untas'30 2. Hij is per ambulance naar het ziekenhuis in Rotterdam gebracht.

De verdediger van de thuisclub kwam na het luchtduel ongelukkig op de grond en had geen gevoel meer zijn armen en benen. Ambulancepersoneel was snel ter plaatse en werd later geassisteerd door mensen van de traumahelikopter. Samen stabiliseerden zij de voetballer. Omdat de speler bij bewustzijn was, mocht de man niet met de traumaheli mee, maar moest hij per ambulance worden afgevoerd.

De voetballer blijft ter observatie een nacht in het ziekenhuis.

Alex (9-3-2009 om 16:53)
Het gaat naar omstandigheden goed met de speler! heeft alleen nog pijn aan onderarmen en handen!over dat voetbal een gevaarlijke sport is is natuurlijk de grootste onzin! hij sprong in de lucht en z'n tegenstander kwam in zijn rug/zij terecht dus gewoon een duidelijk geval van hele vette pech!!
Kees (8-3-2009 om 23:01)
Andere zeeuw dan raad ik jou aan om op een ander sport te gaan... Ikzelf ben een voetballer weet wat er kan gebeuren dit is gewoon een ongeluk waar niemand schuld aan heb
Andere zeeuw. (8-3-2009 om 21:21)
Ik hoop dat het voor de speler meevalt met de verwondingen. Blijft gevaarlijk dat koppen,zouden ze af moeten schaffen,zeker met veel spelers bij elkaar in de buurt.Kraad het mijn zoon ook af.
Mark (8-3-2009 om 16:59)
Goed lezen Dreetje, hij was bij bewustzijn. :) Beterschap voor de voetballer.
Annie en Rien (8-3-2009 om 14:37)
Wens de speler heel veel sterkte. Ook de mensen er om heen en voor de hulp verleners
Natascha.s (7-3-2009 om 21:39)
Veel beterschap hoop voor je dat je snel weer de oude bent