1 file van totaal 3 km

'Souburg moet als eerste wijkagent krijgen'

Toegevoegd: 05-11-2009, 12.10 uur
OOST-SOUBURG - De Partij Souburg Ritthem wil dat het dorp Oost Souburg aangewezen wordt als pilotgebied om als eerste een wijkagent in te zetten.

Dit omdat in Oost-Souburg herhaaldelijk sprake is van overlast, met name door jongeren en omdat daar geen politiepost meer aanwezig is. Bovendien past een wijkagent in het werkplan politie 2010, aldus de partij.

Begin deze maand werd duidelijk dat het fenomeen wijkagent weer opnieuw ingevoerd zou worden in de provincie. Het is echter nog niet duidelijk op welke plaatsen de agenten ingezet gaan worden.

Zeeuw (5-11-2009 om 19:43)
Graag in sas van gent ook een wijkagent en vooral in de buurt van de beneluxstraat want wat daar allemaaal rond loopt... Het wordt steeds gevaarlijker. Opruimen dat tuig!!!
W.M.E. Zijlstra (5-11-2009 om 16:31)
Gaan we weer terug naar 'the sixties"? Toen kon de toenmalige wijkagent ook niets uitrichten. Het was een een agent die zonder enig initatief in Souburg ronddoolde, zonder bestemming, zonder doel. Wat moeten we in Souburg met een wijkagent zonder missie. Wat moet een éénling uitrichten?
Dunnes (5-11-2009 om 14:56)
Ik vind het onnodig,de gemeente politie en wijkagenten hebben nog nooit in souburg iets voor de jeugd betekend. De politie brengt alleen agressie onder de jeugt voort,omdat de politie agressief overkomt. Dus geen wijkagent.
Barry (5-11-2009 om 14:39)
Oke, ik zal de ambtenaren alvast een beetje helpen. Wat dachten we van de omgeving van de draaibrug en de Kanaalstraat?
Souburgerin (5-11-2009 om 12:53)
Kijk dan hebben de bejaarden op het oranjeplein ook weer rust en de klanten van de ....de boer ook en als er dan nog een centraal gelegen klubhuis komt voor de jeugd is er weer een probleem opgelost en dan nog de jongeren die niet meer te helpen zijn met een klubhuis aan pakken.
Ikke (5-11-2009 om 12:44)
Heel goed plan van de Partij Souburg/Ritthem!!!