Meisje overleed niet door botsing

Toegevoegd: 02-04-2012, 11.07 uur

SINT JANSTEEN - Het 12-jarige meisje uit Hulst dat vorige week overleed na een ongeval, is niet overleden als gevolg van een aanrijding met een auto maar door een ongelukkig val. Dit gebleken uit onderzoek van de politie.

Het meisje fietste afgelopen woensdagmiddag met twee vriendinnen over de Wilhelminastraat in Sint Jansteen. Op een bepaald moment raakten de sturen van het slachtoffer en een vriendin elkaar en raakten de twee in onbalans.

Als gevolg daarvan kwam het slachtoffer ten val en raakte daarbij ernstig gewond aan haar hoofd. Hieraan is ze uiteindelijk later in het ziekenhuis overleden. De 43-jarige automobilist uit de gemeente Borsele die op dat moment van de val hen tegemoet kwam rijden, is niet in aanrijding geweest met het slachtoffer.

Bovenstaande is volgens de politie gebleken uit technisch onderzoek.

Zie ook:
- Dossier dodelijke ongelukken in Zeeland
- Meisje (12) overleden na ongeluk (28-03-2012)
- Ernstig ongeluk Sint Jansteen (28-03-2012)

Pff (2-4-2012 om 11:34)
Nou lekker dan, dat dat nu even vermeld word.....Had ook welk een paar dagen eerder gekunt, liefst voordat er gezegd werd dat hij erover is gereden......