Rob van de Zee (50) vermist

Toegevoegd: 03-05-2012, 09.34 uur

HULST - De politie is op zoek naar de 50-jarige Rob van de Zee. Hij wordt sinds gisteren vermist. De politie heeft Burgernet ingezet.

Volgens de politie heeft Van de Zee een normaal postuur. Is hij een zwerverstype, is ongeschoren, heeft kort donker haar en heeft hij een zongebruinde huid. De man maakt een verwarde indruk en heeft psychische klachten. Van de Zee was ten tijde van zijn verdwijning gehuld in een donkere jas. Hij had bergschoenen aan.

Heeft u informatie over de vermiste man? Bel dan met 0900-8844.

Lezer (3-5-2012 om 13:49)
Goh, zou een foto niet makkelijk zijn?
Jolanda (3-5-2012 om 12:19)
Waarom geen foto??????
Peter (3-5-2012 om 12:10)
Foto, of plaats van verdwijning is misschien ook handig? Des al niet te min, ik hoop dat deze man snel gevonden word!
Jolanda (3-5-2012 om 11:44)
Waarom geen foto erbij??????
Kabouter (3-5-2012 om 10:52)
Misschien is het wel handig dat de politie fotos plaatst van deze man,als er crimineeltjes gezocht worden paar weken geleden in sluis staan er ook fotos op internet. waarom nu niet.andere regeltjes of zo.