Schaap overleden door brand in Tholen

Toegevoegd: 08-01-2015, 08.53 uur
Bij de brand in Tholen is een schaap overleden.
© Foto: Leendert van der Klooster
Door: Leendert van der Klooster

THOLEN - Woensdagavond is er een schuurtje aan de Koningin Julianastraat uitgebrand. Daarbij is een schaap omgekomen.

Rond 22.10 uur kwam de melding binnen van een buitenbrand. De brandweer van Tholen werd gealarmeerd en rukte uit naar het adres. Ter plaatse stond er een schuurtje bij de volkstuintjes in brand. In het schuurtje en naast het schuurtje stonden enkele schapen. Twee schapen konden op tijd door de brandweer in veiligheid gebracht worden maar voor één schaap kwam de hulp te laat.

De brandweer heeft het vuur bestreden wat enkele uren in beslag nam. De waterwagen en het logistiek team van de brandweer Sint-Annaland zorgde voor voldoende water en ademlucht. De oorzaak van de brand is niet bekend.