Lid motorclub heeft valse kentekenplaat

Toegevoegd: 11-03-2015, 21.35 uur - Update: 12-03-2015, 10.34 uur
Door: Manfred Berrevoets

GOES - De politie heeft dinsdagmiddag de motor van een lid van de motorclub No Surrender in beslag genomen. Zijn motor had een valse kentekenplaat.

De politie zag de 36-jarige man uit Axel rond 15.30 uur in Goes naast een motorfiets staan. Hij vertelde dat hij motorpech had, maar bij controle bleek dat de kentekenplaat niet bij deze motor hoorde, maar bij een andere motor die op zijn naam staat. Ook bleek dat de motor niet verzekerd was en had de bestuurder geen rijbewijs bij zich.

Toen de agenten de man verder controleerde, bleek dat hij nog een boete had openstaan van ruim tweeduizend euro. Na overleg met de officier van justitie werd besloten de motor in beslag te nemen. De man werd voor de afhandeling meegenomen naar het politiebureau in Goes. Tegen hem wordt proces-verbaal opgemaakt.

Motorrijder (12-3-2015 om 09:15)
Valse kentekenplaat is nogal overdreven hier, deze was afkomstig van een andere motor die ook op ZIJN naam staat. Dus zou hij geflitst worden krijgt hij toch netjes de boete thuis gestuurd. Uiteindelijk kan je toch maar op een motor tegelijk rijden.
pedro (12-3-2015 om 09:05)
Als er nu een lid van de VVD of ANWB of CDA wordt aangehouden voor hetzelfde vergrijp, wordt er dan ook in het persbericht bij vermeld dat de verdachte lid is van de VVD, ANWB of CDA? Met andere woorden: hoe relevant is het lidmaatschap van No Surrender bij dit bericht?
wim (12-3-2015 om 07:20)
Het is toch onvoorstelbaar als je zoveel op je geweten heeft wat stelen betreft en dan zoveel risico,s neemt wat echt niet kan en zeker niet in verkeer wat tot hiertoe geen ongelukken heeft veroorzaakt zou niet te overzien zijn wat jij op je geweten zou kunnen hebben en dan nog een openstaande boete van twee duizend euro wat ben jij een groot onmens om zo te leven schaamteloos persoon.
marleen (12-3-2015 om 01:31)