Voetbalsupporters Hoek opgepakt na mishandeling

Toegevoegd: 13-12-2015, 13.32 uur
Door: Rolf de Feijter

HOEK - Twee voelbalsupporters van HSV Hoek zijn zaterdag opgepakt vanwege voetbalrellen in Katwijk. Ze worden verdacht van mishandeling van twee stewards.

De stewards probeerden de Hoek-supporters weg te werken van het terrein nadat ze vuurwerk op het veld hadden gegooid. Een vrouwelijke steward werd daarbij herhaaldelijk op haar hoofd geslagen. Ook een mannelijke steward kreeg klappen, waardoor zijn bril kapot ging.

De twee mannen van 18 en 19 jaar oud uit Hoek Hebben de nacht doorgrbreacht in een politiebureau in Leiden. Zondagmorgen zijn ze weer vrijgelaten. Er is proces-verbaal tegen hen opgemaakt.

Mischa Boogaard (14-12-2015 om 10:01)
Rob, heb je je hoofd gestoten of zo, niet naar de voetbal durven???? Om de twee weken zit ik met mijn zoontje (10) in de Kuip, naar Sportpark Denoek durf ik hem nog alleen te laten gaan kijken. Katwijksupporters welke die gasten slaan met paraplu's en stewards wie zelf de rottigheid opzoeken, dan kun je reactie verwachten.
W. Kruit (14-12-2015 om 00:58)
Dit tuig dient, naast de straf die ze van de rechter krijgen, voorgoed geschorst worden door de KNVB en geroyeerd door hun club.
AD. (13-12-2015 om 21:34)
Supportersvereniging moet dit soort uitsluiten van lidmaatschap zodat ze geisoleerd raken want ook de echte supporters zouden er goed aan doen om dit soort te negeren en ze dus ook niet meer mee te nemen in de bus enzo.
Suzanna (13-12-2015 om 21:19)
Waarom vrijlaten? Minstens 5 jaar vast zetten! Zo leren ze het nooit!
hoekie (13-12-2015 om 20:44)
En het leukste is nog dat ze niet eens uit Hoek komen maar uit Philippine. . . .
Rob (13-12-2015 om 19:06)
Stadionverbod van minimaal een jaar of 3.....Verplicht melden op het politiebureau tijdens wedstrijden van Hsv Hoek.....Boete van € 900.00....En een paar weken Torentijd van binnen bezichtigen.....Het zijn deze "supporters" die het verklooten voor de rest van de aanhangers van Hoek...En niet alleen van Hoek....Maar van heel Nederland....En het zijn deze types waarom vader met zijn zoontje niet meer naar een wedstrijd DURFT.....Maar ja....Zal wel weer aflopen met een paar zaterdagen papiertjes prikken op sportpark Denoek....Ze hebben vast weer een slechte jeugd gehad....En ja....Dan mag je anderen gewoon toe takelen.....