Geen files

Slachtoffer ongeval Westdorpe overleden

Toegevoegd: 16-03-2016, 09.50 uur
Door: Manfred Berrevoets

WESTDORPE - De 62-jarige man die dinsdag met zijn auto in het water is gereden bij Westdorpe is overleden. Dit heeft de politie bekend gemaakt.

De man reed rond kwart over negen op de Industrieweg-Zuid door nog onbekende oorzaak het water in. Het ongeval werd door omstanders gemeld en de brandweer rukte met duikers uit om het slachtoffer te redden.

De man werd na het ongeval uit het water gehaald door duikers van de brandweer en lange tijd gereanimeerd. Toch is het slachtoffer later die dag overleden. De politie is een onderzoek gestart naar de toedracht, meer informatie hierover is nog niet bekend.

Zie ook:
Auto in kanaal, bestuurder gereanimeerd

anoniem (16-3-2016 om 14:28)
Drica .... is dat niet een beetje kort door de bocht ? Misschien is die mijnheer onwel geworden .....
caatje (16-3-2016 om 14:25)
ik wil even iets kwijt. Over de reactie van de politie, dat ze het niet wiste hoe hij te water kwam. Nou ,er zijn meer dan 8 mensen die het zien gebeuren heeft, en ze hebben hem nog proberen tegen te houden. dat is niet gelukt,daar reed hij te hard voor. Spijtig genoeg. Hij heeft dus doel gericht gehandeld, hoe hard het ook is. Ik wil mijn oprechte deelneming geven, aan de nabestaande. Heel veel sterkte allemaal.
Maria (16-3-2016 om 13:39)
#Drica: waar maak je uit op dat er opzet in het spel was? Deze man kan heel goed onwel zijn geworden.
André (16-3-2016 om 12:37)
Ik sluit me aan bij ad! Sterkte voor de familie, kennissen en collega's!
Drica (16-3-2016 om 12:29)
Mensen die op deze manier eruit willen stappen weten niet wat ze de hulpverleners aandoen die ze uit die plomp moeten redden Enkele jaren geleden kostte het een hulpverlener ook zelf zijn leven. Ken een andere die door het trauma gestopt is met dit vaak vrijwillig duikwerk. Sterkte voor de hulpverleners en mensen die het hebben zien gebeuren.
J. (16-3-2016 om 11:14)
Heel veel sterkte voor de nabestaanden