Fietser botst tegen geparkeerde auto in Schore

Toegevoegd: 06-09-2023, 19.58 uur
De man was met zijn fiets tegen een personenauto aangereden.
© Foto: Eugène Harthoorn
Door: Eugène Harthoorn

SCHORE – Een fietser is woensdagmiddag in Schore tegen een geparkeerde personenauto aangereden. Meerdere hulpdiensten kwamen ter plaatse.

Het eenzijdige ongeval gebeurde omstreeks 16.40 uur ter hoogte van de kruising van de Frisoweg, de Eeweg en de Nieuwe Schoorseweg. Hoe het ongeval heeft kunnen gebeuren, is niet bekend. De politie kwam met twee eenheden ter plaatse. Naast de politie kwam er ook een ambulance ter plekke.

De medewerkers van de ambulancedienst hebben man onderzocht. Hij bleek niet mee te moeten naar het ziekenhuis. De fietser is door bekenden opgehaald.

e.e.n.wieler (6-9-2023 om 23:50)
Koen (6-9-2023 om 20:59)
Telefoontje weer in het handje? Hoe kun je anders tegen een auto aanfietsen... Ach laat ik maar niet speculeren, maar politie mag wel op het GSM gebruik handhaven..