Paard overleden bij reddingsactie 's Gravenpolder

Toegevoegd: 01-10-2023, 15.52 uur
Paard overleden bij reddingsactie 's Gravenpolder
© Foto: HVZeeland.nl (archief)
Door: Eugène Harthoorn

’S-GRAVENPOLDER – Een paard belandde zondagmorgen in het buitengebied van ’s-Gravenpolder in een sloot. De hulp van de brandweer mocht echter niets meer baten.

De brandweerlieden van ’s-Gravenpolder werden vanmorgen omstreeks 09.45 uur opgeroepen voor een dier in de problemen aan de Groeweg. Ter plekke bleek dat er een paard in een sloot lag.

Het paard is ondanks alle inspanning tijdens de reddingsactie komen te overlijden.

Anoniem (1-10-2023 om 23:14)
@wim Paarden zijn vlucht dieren, kunnen in hun vlucht vanwege schrik rare dingen doen. Helaas heb je dat niet in de hand want geloof me dit wil je als eigenaar echt niet! Veel sterkte, dit is als paarden eigenaar je ergste nachtmerrie!
joke (1-10-2023 om 21:44)
veel sterkte voor de eigenaren dat valt niet mee .
wim (1-10-2023 om 19:50)
o wat erg arm diertje hoe kan zo iets toch steeds gebeuren ,vreselijk dit ,waarom letten mensen toch niet op hun dieren