Voetballer mishandeld tijdens wedstrijd, één arrestatie

Toegevoegd: 03-12-2023, 03.57 uur - Update: 03-12-2023, 08.44 uur
Voetballer mishandeld tijdens wedstrijd, één arrestatie
© Foto: HVZeeland.nl (archief)

IJZENDIJKE - Tijdens een voetbalwedstrijd op sportpark IJzendijke in diezelfde plaats is zaterdag een speler mishandeld door een tegenstander. Het slachtoffer is naar het ziekenhuis gebracht. Dat meldt de politie.

De mishandeling vond rond 16.30 uur plaats op het voetbalveld aan de Mauritsweg. Volgens de politie werd het slachtoffer, een 18-jarige man uit IJzendijke zo hard tegen het hoofd geslagen dat hij buiten bewustzijn raakte.

Voor het slachtoffer werd naast een ambulanceteam ook een traumahelikopter opgeroepen maar de inzet hiervan werd rond 16.55 uur geannuleerd. De helikopter vloog toen ter hoogte van ‘s-Heer Arendskerke.

De politie meldt dat de gewonde per ambulance is overgebracht naar een ziekenhuis en dat deze hier ook moest blijven. De verdachte is aangehouden. Het gaat om een 28-jarige man uit Axel. Hij is ingesloten.

Agenten hebben ter plekke getuigen gehoord. De verdachte zal later worden verhoord.

Michel (4-12-2023 om 21:35)
@Nairo, gezien je reactie, kan je zien dat je niet veel verstand heb. Door familie van een reageerde er bij te halen. Mijn moeder is trouwens al ruim 30 jaar geleden gestorven.
john (4-12-2023 om 06:46)
Poging tot doodslag ?
Nairo (3-12-2023 om 22:37)
Schorsing moeten ze aan je moeder geven michel was je erbij? Als iemand jou een klap geef blijf jij gwn kijken?
Klaas vaak (3-12-2023 om 19:35)
Blijkbaar is geweld , slopen van andermans spullen en rellen heel normaal bij voetbal. Helaas op kosten van de belastingbetaler. Bij motorsport zie je deze taferelen gewoon niet. Van mij mag het voetbal spel zonder publiek gespeeld worden zodat de fans thuis iemand kunnen mishandelen en privé spullen kunnen slopen.
R (3-12-2023 om 18:23)
@ ad jonkers is er behalve reageren op elk bericht hier nog iets wat je echt bezig houd ga ern hobby zoeken.
supporter van ........ (3-12-2023 om 16:03)