Gewonde man Zaamslag overleden

Toegevoegd: 02-05-2008, 15.56 uur
ZAAMSLAG - De 57-jarige man die woensdagnacht zwaargewond raakte nadat hij was mishandeld in Zaamslag is vrijdagmiddag overleden. Dat heeft de politie bevestigd.

Het slachtoffer werd rond 03.30 uur met een hevig bloedende wond in zijn nek aangetroffen nabij de Rabobank aan het Plein in het Zeeuws-Vlaamse dorp. De man werd in kritieke toestand overge-bracht naar het Universitair Ziekenhuis in Gent. Daar overleed hij vrijdagmiddag aan zijn verwondingen.

De politie kon woensdagavond een verdachte aanhouden in de zaak. Het gaat om een 16-jarige jongen uit de gemeente Terneuzen. Donderdag kon ook een tweede verdachte, een 17-jarige jongen uit Terneuzen worden opgepakt. De twee zitten voorlopig vast.

Zie ook:
- Bijeenkomst voor inwoners Zaamslag (01-05-2008)
- Weer verdachte mishandeling Zaamslag opgepakt (01-05-2008)
- Arrestatie na onrustige start Koninginnedag Zaamslag (30-04-2008)
- Hevig bloedende man op straat in Zaamslag (30-04-2008)

M van mil (2-5-2008 om 18:03)
Het is toch niet meer normaal hier in nederland ik wens de achtergebleven familieleden heel veel sterkte en hoop dat de daders een heel hoge straf krijgen.
Anne Mieke (2-5-2008 om 17:46)
Waarom dit zinloze geweld? Waarom??? Familie, vrienden en collega's veel sterkte.
Fien (2-5-2008 om 17:43)
Waar moet het naar toe met al die agressie om niets, veel sterkte gewenst aan alle nabestaande in deze zware tijd.
Rene (2-5-2008 om 17:40)
Wens de familie heel veel sterkte en ik hoop dat de daders er niet afkomen met een taakstraf zoals we in nederland gewend zijn, maar dat de geest hun mag blijven achtervolgen voor de rest van hun leven.
J (2-5-2008 om 17:32)
Waarom... Waarom steeds weer...
Carla van Boven (2-5-2008 om 17:31)
De familie gecondeleerd met dit verlies en heel veel sterkte toegewenst. Voor de daders: Rechters ga nu eens echt straffen en niet die flauwekul van minderjarig en verminderd toerekeningsvatbaar.