Meisje vast in auto bij ongeluk Clinge

Toegevoegd: 03-02-2009, 22.31 uur
CLINGE - Bij een eenzijdig ongeluk in Clinge is dinsdagavond één persoon bekneld komen te zitten. In totaal raakten twee personen gewond.

Een 18-jarige automobilist uit de gemeente Hulst reed rond 17.30 uur over de Woesteijnestraat in de richting van Clinge. Hij werd afgeleid door zijn mobiele telefoon en raakte rechts in de berm.

De man corrigeerde te fel waarna hij over de weg naar links op rijbaan voor tegemoetkomend verkeer terechtkwam en daar in de berm met rechtervoorzijde tegen boom belandde. Een 17-jarige passagiere uit dezelfde gemeente raakte bekneld en moest uit de auto worden gehaald.

De bestuurder zelf liep rugklachten op. Ze zijn beiden naar het ziekenhuis in Terneuzen gebracht.

Marina (4-2-2009 om 07:35)
Zo zie je maar weer, een gsm in de auto die de oorzaak is van een ongeval. Er zat toch iemand bij hem in de auto die had zich ook over de telefoon kunnen ontfermen.
Vanessa (4-2-2009 om 06:59)
We wensen de slachtoffers veel sterkte toe! En aan iedereen willen we zeggen laat je telefoon rinkelen ze bellen later wel terug als het echt nodig is. Het is gelukkig redelijk mee gevallen maar voor het zelfde geld waren er nog anderen bij betrokken geraakt.
Pompierke2 (3-2-2009 om 23:18)
Ik wil slachtoffers famillie en vrienden sterkte toewensen. Ja weer een mismeldimg soms denk ik dat die mensen op de centrale zitten slapen. Want dit is niet de eerste keer voor post Nieuw-Namen. ik hoop dat er in de toekomst zo voorvallen niet meer gebeuren en dat er eindelijk iets aan gedaan word
Pompier (3-2-2009 om 22:39)
Sterkte voor familie en vrienden! Weer een mismelding op de alarmcentrale zeker? Nieuw-Namen is weer eens niet gepiept. Schande, iedere seconde telt toch? Waarom is daar eigenlijk een kazerne? Hoop dat de slachtoffers er geen ernstige letsels aan over hebben gehouden.