1 file van totaal 3 km

Acht gewonden bij motorcross

Toegevoegd: 26-04-2010, 10.42 uur
WESTDORPE - Op een crossterrein aan de Industrieweg Zuid in Westdorpe zijn zondagavond rond 18.30 uur acht personen gewond geraakt.

Eén persoon raakte ernstig gewond, de anderen liepen kneuzingen en schaafwonden op. Twee personen zijn overgebracht naar het ziekenhuis. De overigen hebben zich laten behandelen bij de huisartsenpost.

Hoe het crossongeval precies is gebeurd is niet bekend.

Marcel (26-4-2010 om 20:55)
Ja Dolf, ik ben met je eens, het was inderdaad mooi om te zien. Blij dat je er ook van hebt genoten! Vwb je vraag: hiervoor zijn de coureurs gelukkig verzekerd. Zonder verzekering kom je de baan niet op. Sterkte en beterschap aan de ongelukkigen! Het blijft een mooie sport!
Marcel (26-4-2010 om 19:05)
Hoi dolf: lekker achter de geraniums blijven zitten is goed voor je
Chicka68 (26-4-2010 om 18:35)
Nou ja Dolf, wat een rare opmerking. Die jongens waren op het juiste terrein. Er kunnen bij elke sport ongevallen voorkomen hoor. Er vallen meer gewonden tijdens één grote voetbalwedstrijd (voornamelijk door fans/hooligans) dan motorcrossers op hun terrein in een jaar. Wat kost dat? Nu jij weer!
Vlinder (26-4-2010 om 18:31)
@Dolf; deze jongens beoefenden hun sport op het daarvoor bestemde terrein. Bij elke sport kunnen ongevallen voorkomen. Is het omdat het motorsport is dat je het te kostbaar vindt om deze gewonden te helpen? Is het voor jou anders als het om een voetbalwedstrijd gaat en daar iemand gewond raakt?
Dolf spakman (26-4-2010 om 17:35)
Lekker is dat. 's Zondags 's morgens lekker buiten zitten en mee mogen genieten van de motorcross in Axel. en wie draait op voor de kosten van medische voorzieningen? een ambulancerit kost algauw € 800,00! Leuke prijs voor een risicovolle hobby. De veroorzaker betaalt?